- Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.
Verzenden & retourneren
Levering/Verzending
- Zoef Robot streeft ernaar om bestellingen binnen 1 a 2 werkdag na ontvangst van de betaling ter verzending aan te bieden.
- Wij informeren u over de verzending van uw pakket en zullen de Track & Trace informatie aan u verstrekken. De verzendtijd van uw pakket is doorgaans 1 a 2 werkdagen. Mocht u geen track en trace code ontvangen hebben controleer dan of deze niet in het SPAM folder terecht is gekomen.
- Over het algemeen heeft u uw bestelling binnen 2 a 3 dagen bij u geleverd. Mocht dit niet het geval zijn zullen wij u op de hoogte brengen.
-
Bezorging van de Bestelling
- Thuis, op je werk of op een ander adres
- Je kunt het adres aanpassen en je bestelling laten bezorgen op je werk, bij vrienden of bij familie. Voeg dan dit adres in bij klantgegevens. We zorgen er dan voor dat je bestelling op de juiste bestemming terecht komt.
- Bij een afhaalpunt
- Geen zin om thuis te wachten op de bezorger? Laat je bestelling* dan bezorgen bij PostNL afhaalpunt bij Gamma, Primera, en vele andere afhaalpunten. Voeg dan bij verzendmethode voor "Afhalen bij Afhaalpunt".
- Je kunt dan bij Klantgegevens het dichtstbijzijnde afhaalpunt selecteren. We zorgen er dan voor dat je bestelling op een afhaalpunt bezorgd wordt.
Verzendkosten & Servicekosten
- Het verzenden van bestellingen binnen Nederland is gratis, mits het totaalbedrag van uw bestelling meer dan € 100,- bedraagt. Wanneer u voor minder besteld zullen wij hiervoor de verzendkosten in rekening brengen.
- Voor het verzenden naar het buitenland, m.u.v. België, worden ook verzendkosten in rekening gebracht.
- Een bestelling wordt door ons niet verzonden indien deze niet compleet verzonden kan worden, tenzij hier overleg met de klant over heeft plaatsgevonden.
- Heeft u extra wensen hoe de bestelling afgeleverd dient te worden? Vul deze dan in het opmerkingen vak in. Wij kijken of dit te realiseren is. Mochten hier extra kosten voor nodig zijn, dan worden die bij u in rekening gebracht. Pas wanneer deze service kosten zijn betaald, kan de bestelling worden verzonden.
Retourneren
Het kan natuurlijk zo zijn dat u wilt terugkomen op uw aankoopbeslissing. Na aankoop van een artikel in onze webshop heeft u dan ook de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgave van redenen, binnen 14 dagen, te ontbinden. In de praktijk betekent dit dat, nadat u uw artikel heeft ontvangen, u nog 14 dagen bedenktijd heeft om de overeenkomst te ontbinden. U hoeft hiervoor geen reden aan te geven. U heeft dan 14 dagen de tijd het product terug te sturen. Het is echter van groot belang dat u het artikel en alle geleverde toebehoren – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat, ongeopend en onbeschadigd in de oorspronkelijke verpakking retourneert. Is dit niet het geval dan dan zullen we hiervoor kosten in rekening brengen.
Het retour formulier kunt u hier vinden.
Na aanmelden van het retour zullen we het orderbedrag inclusief verzendkosten binnen maximaal 14 dagen terugstorten.
Mits bovengenoemde retour in goede orde is ontvangen Kosten voor het retour zenden zijn wel voor eigen rekening.
Wilt u het artikel retourneren omdat het bij ontvangst beschadigd en/of defect is, dan is het van belang dat u ons hierover zo snel mogelijk informeert.
Artikelen, die u via Zoef Robot heeft gekocht, kunnen zonder opgaaf van redenen worden geruild en/of retour genomen. Wij verzoeken u vriendelijk om bij het retourneren van het artikel de volgende instructies in acht te nemen:
- Vul het online retourformulier hier geheel in.
- U stuurt het artikel binnen 14 dagen terug naar het adres zoals vermeld op het retourformulier.
- De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. De verzendkosten naar u hebben wij voor onze rekening genomen.
- U dient het artikel – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking en onbeschadigd te versturen.
- Het artikel is compleet en zonder gebruikssporen.
- Onder het artikel vallen tevens alle bijgeleverde accessoires en eventueel geleverde extra's.
- U dient uw aankoopbewijs (factuur) mee te sturen.
- U mag het artikel alleen uitproberen met als voorwaarde dat er geen gebruikerssporen en/of beschadigingen ontstaan.
- Indien er sprake is van waardevermindering ten gevolge van een beschadiging, dan kan deze waardevermindering in rekening worden gebracht bij u als consument.
De klant is gehouden de te retourneren artikelen op eigen kosten te verzenden, dit kan per post verzonden worden, (De te retourneren artikelen) dienen te allen tijde voldoende te worden gefrankeerd, onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden NIET in ontvangst genomen en derhalve NIET gecrediteerd.